Van Zoetermeer naar 's Hertogenbosch - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Paul en Annet ? - WaarBenJij.nu Van Zoetermeer naar 's Hertogenbosch - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Paul en Annet ? - WaarBenJij.nu

Van Zoetermeer naar 's Hertogenbosch

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Paul en Annet

29 Maart 2014 | Nederland, Zoetermeer

Op zaterdag 29 maart begonnen ons feestje: de fietsreis naar Rome. Uitgezwaaid door Wilma en Rob vertrokken wij om 9.15 uur naar 's Hertogenbosch.
Paul had een knooppunten route op papier gezet.
Via Moerkapelle, Waddinxveen, Gouda langs de Vlist naar Schoonhoven. Het is prachtig fietsweer, wij genieten van de lente, het fris groen, de lammetjes en de bloesem.
In Schoonhoven bij de Waag heerlijk in de zon wat gedronken.
Daarna met de pont over de Lek en fietsen wij via Langerak, Waal (dit even voor Rick), Hoogblokland, Arkel, Vuren naar Brakel. Met de pont Brakel Herwijnen, dan via Hedel naar 's Hertogenbosch. De nummers van de knooppunten komen per regio niet overeen, waardoor een plaats een ander nummer krijgt, waardoor wij wat extra km gemaakt hebben, maar daar zijn wij goed in. Aangekomen bij Maria en Marc (van vrienden op de fiets) hebben wij in de tuin wat gedronken. Maria had heerlijke pasta gekookt. Wij hadden 98 km gefietst.
Vorige pogingen om wat op de site te zetten waren mislukt, dus voorlopig eerst 1 dag, dat scheelt typewerk, wij hebben tenslotte vakantie.

Allemaal hartelijke groet,

Paul en Annet

• 02 April 2014 - 20:48

TreesIdz:

lieve Annet en Paul
    Heerlijk de verslagen, jullie boffen met het weer,(mens krijgt wat hij verdient).
    Geniet er lekker van en tot snel weer in het volgende verslag.
    gr Eric en Trees

• 02 April 2014 - 23:13

Rob En Wilma:

Wat een heerlijk weer hebben jullie. Leuk om weer verslagjes te lezen, zien uit naar de (fiets)avonturen.
    Veel mooie kilometers gewenst, Rob en Wilma

• 03 April 2014 - 15:49

Karen En Marco:

We hadden als zo'n idee dat jullie geen internet verbinding hadden.

Het weer is prachtig, voorspellingen voor het weekend zijn wat minder voor "ons" deel van Europa.

Veel plezier daar. Groetjes Karen en Marco

• 03 April 2014 - 19:30

Jacq. & Herbert:

Ziet er weer goed uit mensen; geniet ervan!!

Paul en Annet

Fietsen naar Rome en daar 7 mei aankomen,want dan komen Lydia en Emile naar Rome vliegen. 8 mei samen de verjaardag van Emile vieren. Na een paar dagen samen Rome te hebben bekeken, vliegen Lydia en Emile weer naar huis. Wij fietsen naar de kust. Vandaar met een Ferry naar Sardinië,Corsica en Zuid-Frankrijk. Vanaf Marseille tot Avignon met de trein en dan fietsen wij weer naar huis terug.

Actief sinds 26 Maart 2014