Van Selzen naar Altrip - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van Paul en Annet ? - WaarBenJij.nu Van Selzen naar Altrip - Reisverslag uit Altrip, Duitsland van Paul en Annet ? - WaarBenJij.nu

Van Selzen naar Altrip

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg Paul en Annet

06 April 2014 | Duitsland, Altrip

Hallo allemaal,

Vrijdag 4 april, Na een prima ontbijt (met heerlijke druivensap van eigen bodem) vertrokken vanuit Selzen.
Vandaag is de wind gedraaid en hebben wij voor het eerst wind mee, het is daardoor geen zware etappe.
Wij fietsen tussen de wijngaarden door, waar mensen de druiven aan het snoeien zijn. De oude uitlopers de druif worden horizontaal vastgebonden op een metalen frame.
In Worms drinken wij wat, voordat wij de Dom gaan bekijken.
De Dom is donker, er zit een glas in lood raam in, dat verwijst naar Luther. In de buurt van Ludwigshafen zien wij veel industrie, o.a. een groot terrein van BASF, het stinkt er gewoon.
Wij stoppen in Altrip en slapen in Pension Kohler.
Vanmiddag was het gewoon warm op de fiets.
In Altrip wat gedronken en zitten kaarten. 's Avonds gegeten bij de Griek, prima. Tegen het eind van de middag werd het erg donker, toen wij zaten te eten begon het te regenen met een klap onweer. Vandaag 78 km gefietst.
Wij krijgen al wielrennersarmen, bruin tot net boven de ellebogen en witte lijntjes t.h.v. de polsen

Allemaal hartelijke groet,

Paul en Annet

• 06 April 2014 - 21:20

Trees Idzenga:

Hoi Annet en Paul.
    Weer even tijd om jullie te antwoorden, fijn dat het goed gaat, ik kom net terug van zussen weekend erg gezellig geweest. Eric prima gehad in Elp!
    Moet de verslagen van de vorige dagen nog lezen, hoe is het na die val ? Ben weer benieuwd.
    Groetjes Eric en Trees

Paul en Annet

Fietsen naar Rome en daar 7 mei aankomen,want dan komen Lydia en Emile naar Rome vliegen. 8 mei samen de verjaardag van Emile vieren. Na een paar dagen samen Rome te hebben bekeken, vliegen Lydia en Emile weer naar huis. Wij fietsen naar de kust. Vandaar met een Ferry naar Sardinië,Corsica en Zuid-Frankrijk. Vanaf Marseille tot Avignon met de trein en dan fietsen wij weer naar huis terug.

Actief sinds 26 Maart 2014